Får jag ta med henne hem?

Jag har fastnat för en katt på Wood Green rätt rejält, hon heter Areon och är 1,5 år. Hon är jättegosig och vill kramas hela tiden. Hon har varit på Wood Green sen oktober. Hon som jag är med den här veckan, Clare. hon såg att jag tycker om Areon väldigt mycket, och då sa hon; man kan ju ge en katt ett nytt hem fastän man inte bor i England. Hihi..
 
Bilden blev lite suddig, men det var den bästa jag fick till. SÅ HIMLA GOSIG.
 
Jag berättade ju också om en katt som är extremt lik Pixel, här är den katten. Fast den här katten ser mer elak ut än vad Pixel kan göra..

Kommenterat av andra...
Postat av: Sandra

Ja, det får du!

2012-11-01 @ 22:18:41

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0