Sista dagen

Jag vet att det inte har blivit så mycket skrivit, men det har inte hänt så mycket. Varje dag är likadan, man gör samma saker hela tiden. På ett vis så är det skönt, för man kommer in i en rutin, men på ett sätt så är det tråkigt.
Den här veckan har jag varit hos kattungarna, och hur mycket jag än har tyckt om att vara på Wood Green så har de här tre dagarna känts otroligt långa. Det har känts som att det har varit mindre att göra än på rehoming, (där jag var förra veckan) jag vet inte varför, det kan vara p.g.a att på rehoming kom det in fler människor som ville titta på katterna, hos kattungarna har det varit två personer. Det kan också vara p.g.a att hon jag var med den här veckan, var knappt där, hon höll på med en massa annat hela tiden. 
Jag hade min sista dag på Wood Green igår, det är lite blandade känslor, haha. Nämen, jag trivs på Wood Green och dem tog bra hand om mig, och Stacey och Martin har tagit väldigt bra hand om mig. Jag har kännt mig halvtussig och Stacey har gjort verkligen allt i sin makt för att få mig att må bättre. Men jag längtar ändå hem. Det här är/var ju trots allt min första resa som jag gjorde på egen hand, och då får man längta hem.
Mitt tåg till Kings Cross går om ungefär en timme, och mitt flyg går 21.05, engelsk tid, är hemma i Sverige 00.35 svensk tid. Imorron ska jag hänga med Sandra. Detta blir mitt sista inlägg från England. Tack.

Kommenterat av andra...
Postat av: Dan

Och mig? Hänga med Sandra och Dan menar du väl? :)

2012-11-08 @ 15:43:07

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0