Fredag, igen

Oj, här var det lite skrivet, har inte riktigt haft någon lust och så har det inte hänt så mycket.
Förra helgen (lördag och söndag) så var jag och Alexander med Joel. I lördags så följde vid med Anders, morfar och Joel till motormässan. Ja, ni läste rätt, JAG var på motormässan. I söndags blev det en promenad med busungen i det fina vädret. 
I tisdag var jag till Gå och Löpkliniken och fick reda på vad det är som gör så att mina fötter är så onda; jag har vrida fotleder pga. att jag har så smala fötter, det leder till att min hålfot är låg, vilket gör att jag lägger min vikt på hälarna och framfötterna, så jag går direkt på hälbenet och så har jag början till utslitna tåleder, vilket kan göra ryyysligt ont om det blir värre. Så om två veckor får jag mina sulor.
Ikväll är det middag för Elin som tar examen idag, GRATTIS! Väldigt duktigt. Och imorron, mina damer och herrar, imorron åker jag, Alexander, Malin och Desirée till Stockholm, TILL SANDRA :-D wihoo, äntligen. Imorron står dock inget planerat på schemat då hon jobbar, vi får se vad som händer, jag har iaf sagt nej till Grönan.. På söndag blir det att sitta i publiken på Big Brother-finalen ;-)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0