En lugn helg

Med världens vidrigaste huvudvärk sitter jag och letar efter en klänning jag kan ha på ett dop, hittar inget roligt. Jag tror att jag snart säger godnatt pga huvudet, blä.
Var ju som sagt i Sörbygden i helgen, för min del blev det inte mycket gjort, tog det bara lugnt. Var till Bräcke för att kolla på crusingen, wihoo vad roligt. Eller?
Sitter och hoppas på att det ska vara fint väder till veckan så jag får träffa Madde och Linda. Träffade dom i torsdags då vi var på bio. VI såg The Dictator, en rätt brutal film.. Men äntligen är dom hemma, Madde har ju varit i USA på ett utbytes år, och Linda har oxå varit i USA, på en liten tripp. Men som sagt, äntligen.
 
Fina brudar, cirka ett år sedan

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0