Tunga ögon

Idag har det varit en seeeg dag, den har gått väldigt långsamt, iaf skolan. Undra varför det känns så? Efter skolan så var det (eller jag trodde det iaf, haha) tänkt att jag + min grupp skulle plugga men det ska tydligen bli en annan dag, så jag gick hem till Simon och Malin. Åt och fikade där, mysigt.
Jag ska vara med i en typ presskonferens på onsdag, (fick förfrågan att delta eftersom jag är med i elevskyddsombudet) har absolut ingen aning om vad jag ska göra, sitta där och se glad ut? Det enda jag vet är att det kommer handla om skolans ombyggnationer.
Har prov imorron, i rättskunskap. Blä, känner bara att jag vill ha det överstökat.
Nä, undra om jag skulle ta och sova? Mitt alarm står ju trots allt på 05.40, lovely..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0