Ekar

Här ekar det.. Hoppsan.
I fredags så var jag på julbord med Alexander och hans jobb, sedan bowlade dem och sen drog vi till Cuprum. Vid halv ett gav en trött Ida och Alexander upp, tog taxi hem (Alexander's idé..) och somna så fort vi la huvudet på kudden. Vi hade tänkt att vi skulle sova läääänge på lördagen, vi vaknade klockan åtta.. Tittade efter en stund på julkalendern (I löööv it) och somnade om vid halv tio. Vaknade igen vid elva och for in till stan. Åt frukost på Törners med Tomas, Elin, Tindra och Nike (eller ja, dem åt lunch), mys. Gick lite på stan, fick med mig en assnygg tröja från Gina Tricot. For hem till Dvärsätt. På söndagen var vi med en tjurig Joel, inget var bra och det var bara pappa som gällde.. Sen for vi in till stan igen för att kolla på Tindra och Nikes dansavslutning, lite längtar jag allt tillbaka till dansen. Sedan for jag till Ytterån. Ja, det var min helg.
När det gäller skolan som jag är väldigt less på så är det den sista slutspurten nu, det innebär att det är väldigt mycket. Blää, hur tänker lärarna egentligen..? Mamma åker till Sandra och Dan på torsdag, jag vill följa med men kan inte. Jag måste plugga och jag vet att jag kommer inte göra det om jag åker med till Stockholm. Det blir jag som blir husvakt till helgen. Fast som tur så behöver jag inte vara själv, Alexander kommer hit. Han jobbar på lördag dock, men det betyder bara att jag och Lex kan ligga kvar i sängen en stund till ;-)
 
Min assnygga tröja från Gina Tricot
 


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0