Snart så

Ja, då var man vuxen, iaf åldersmässigt, haha. Känner mig inte så vuxen dock, kanske gör det när jag får visa mitt leg?
Jag har spenderat de senaste två dagarna hemma hos mitt fina hjärta, ville spendera så mycket tid som möjligt med honom innan jag, mamma och Malin åker till Cypern. Ja, ni läste rätt. På fredag drar vi till Cypern, till Fig Tree Bay tror jag att det blev. Skönt. Snart börjar skolan, allvaret och allt därimellan. Jag börjar tredje året på gymnasiumet, mitt sista år, jösses.
Imorron måste jag tvätta och börja packa och börja drömma mig bort till stranden.
Nä, nu ska jag titta på CSI Miami, eller gå och lägga mig.
 
Min grabb är knasig, men ändå världens bästa.

Kommenterat av andra...
Postat av: Mackan

haha, menar du allvar med att du åker när Emilia kommer hem? :O
flyger ni från Ösd o när flyger ni? Kanske vi ses på flyget en stund :O

2012-08-21 @ 23:41:56

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0