Te och plugg

Tråkig blogg, I know.
Sitter just nu och skriver lite historia, var tvungen att börja om helt föratt det jag hade skrivit har försvunnit (det ska vara inne imorron, jätteroligt..) så jag håller på att bli galen, och Sile sitter bara och skrattar åt mig.
I helgen kommer Sandra hem, så då får jag mysa med båda systrarna, plus att jag ska få mysa med min finaste grabb. Ska agera städerska i helgen också, Alexanders lägenhet ska storstädas och då ska jag vara snäll och hjälpa till att städa den. Får se om jag kanske kan sno åt mig Joel en stund, jag fick busa lite med honom i söndags, och ack vad länge sen det var sen jag fick gosa med honom. Fick även träffa en efterlängtad Emilia idag en liten stund också, hade inte träffat henna på tre veckor, not okey.
Men nu måste jag återgå till min historia så jag blir klar någon gång.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0