Hela veckan

Jag har varit hemma hela veckan (eller ja, jag var ju på en lektion igår..), det var länge sen jag blev såhär dålig så jag har varit tvungen att vara hemma, oftast så brukar det räcka med en dag, men icke. Fick påsklov idag, skönt. Antar jag..
Idag har jag gosat med missen, samlat kraft föratt gå ut till statiol och sen kollat på en stackars liten fågel som flög in i fönstret. Han överlevde tur nog och kunde flyga därifrån efter en liten stund.
Jag hoppas till gudarna att jag känner mig någorlunda bättre imorron, för tydligen ska Joel komma hit och då har jag inte så stor lust att vara sjuklig.
JUSTE! Jag har ju (som alla andra nu) skaffat Instagram, så följ mig där: idaahhedin


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0