13 månader

Då var man hemma igen efter en helg i stugan. Jag och Alexander kom upp dit ganska sent i fredags, så vi hann inte göra så mycket innan båda somnade, vi somnade runt elva. Eftersom vi somnade relativt tidigt så vaknade vi kvart över åtta, men låg kvar och mös till kvart över tio. Efter frukosten så for jag och Alexander till Föllinge, vi behövde nässpray och halstabletter. Och jag kan ju nämna att damen i kassan var rätt rolig, hon tyckte att Alexander såg så ung ut så först tänkte hon inte låta honom köpa nässpray, haha. Sen har vi inte gjort så mycket mer faktiskt. Har iaf pussat hejdå på älskling :(
Jag sitter just nu i soffan och tittar på tv, börjar bli lite trött. Har som tur sovmorgon imorron, börjar fem i tio, men måste åka kvart i nio.. Menmen.
Jag och min käresta har varit tillsammans i 13 månader idag, jag älskar dig♥


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0