Irriterad hals och täppt näsa

Börjar på att bli förkyld tror jag, för jag är både ond i halsen och täppt i näsan. Wellwell.
Sprang ju idag på idrotten, och för mig gick det inte bra i början, haha. Man skulle ju ha på sig en pulsklocka, och när jag stod nere på parkeringen så var allt grönt. Men när jag hade sprungit en liten bit insåg jag att den hade slutat mäta min plus, så då var det bara till att springa tillbaka till läraren (vi ska göra ett diagram med resultaten, det kommer typ bli våran närvaro för den lektionen..) och sen fortsätta. Och jag har den förmågan att jag tar alltid i allt jag kan ifrån början, och då blir man ju helt slut.
Borde egentligen gå och börja skissa lite på min bild som jag ska ha imorron på bilden, men orkar inte det. Är jättetrött, så jag tar det imorron istället. Jag borde hinna göra det på bildlektionen imorron.
Sitter just nu och väntar på att Sile ska duscha klart så jag får tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen blir det GODNATT!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0