Hos min kära

Sitter hos min kära, har varit här hela dagen, åker hem imorron..
Har inte gjort något alls idag känns det som, Alexander har varit hos tandläkaren.
Imorron ska jag dansa en stund, kult. Kan inte dansen än, helt iaf.. Och ikväll kommer min fina stora storasyster hem, äntligen. Så imorron får jag kramas med henne.
Jag håller dessutom på att leta ihjäl mig efter danskläder som jag ska ha på avslutningen.. Om jag har tur så kanske jag har hittat till discon, men då måste Sandra köpa den i Sthlm..
Sitter dessutom och saknar min fina Madeleine som är i USA atm, eller ja, hon har varit där sen i Augusti och kommer inte hem förrän i Juni.. BLÄ JU!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0