Kalas i stugan

Det är inte sant. Jag har tappat rösten, igen.. Så fort att jag blir lite mer förkyld så sätter det sig på halsen på en gång. Så nu är jag utan röst igen, wihoo vad roligt..
Aja. Har varit i stugan i helgen, det var kalas för Sile, mycket trevligt. Badat i badtunnan har vi gjort oxå, härligt.
Jag och Alexander kom hem igår. Vi gjorde inte alls mycket, låg i soffan hela kvällen. Idag har jag varit hemma, sov i princip ingenting inatt, kunde knappt andas. Är sådär trött i kroppen oxå. Har nyss pussat hejdå till min fina. Så just nu sitter jag i soffan nerbäddad i en filt, väntar på att pappa och Sile ska komma hem från stugan.
Men nu ska jag ta och göra mig en kopp te!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0