Sweet Child Of Mind

Börja kvart i ett igår, och slutade kvart över. Och idag börjar jag kvart i tio och slutar halv två, det är inte fy skam det heller. Men imorron kommer det en helvetesdag.. Börjar med att ha nationella i matte b i fyra timmar, sen går jag till tjugo i fem, yey..! Har lite smått panik just nu, för jag är så fruktansvärt osäker på det jag gör i matten, så jag ska ta hjälp av mattesnubben på youtube, han ska få bli min bästa väl idag!
Här i Dvärsätt i princip stormar det idag och är mulet :( blärå. Jag sitter just och tittar på Big Brother medan jag äter frukost, det är bara jag hemma.
Men nu ska jag fortsätta äta.
Over and out, peace! //Idaa

Bästa vän♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0