Fjädrar

Hade ingen spanska idag, så jag började kvart i ett. En halvtimme senare fick jag sluta. Man behövde inte gå på matten, såatt.
När jag höll på att packa ihop mina saker så hör jag ett fågelskrik, men tänkte inte mer på det eftersom balkongdörren var öppen. Men så hör jag det en gång till så jag går ut till hallen, och då ser jag att Pixel har dragit in en fågel i lägenheten, UÄK! Så jag får bort henne från den stackars lilla fågeln och lägger den ute på balkongen såatt jag kan dammsuga upp högen med fjädrar. Sen så går jag iväg och fortsätter och plockar ihop. Sen när jag ska åka så hittar jag fågeln inne i vardagsrummet, eller rättare sagt hittade jag bara en hög fjädrar, så jag hoppas att hon åt upp fågeln iallafall!


Kommenterat av andra...
Postat av: Emilia

men huvva :S pixel då.. ;)

2011-05-25 @ 00:23:21

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0