Dumma, dumma, dumma

Imorse så skulle jag dra upp benen (jag tror att jag skulle göra så att katten flyttade på sig) och då låg jag lite närmre elementet än vad jag trodde, så då smällde jag i knät rätt rejält, men jag var alldeles för trött för att tänka på det då, så jag somnade om. Sen när jag skulle fixa håret så satt jag på knä framför spegeln, och det var ju ett stort mistake.. Jag kan inte gå ordentligt! När jag har suttit ner och ska ställa mig upp så låser knät sig och jag kan inte gå.. BLÄ!
Har just nu spanska iaf, håller på att skriva om påsken.. Sitter dessutom och gruvar mig, för vi ska börja med de muntliga proven idag, hjälp! Haha, men alltvarligt talat, jag kan inte prata spanska!

Till lite bättre saker, idag fyller världen finaste pojkvän år, grattis älskling!♥


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0