Barnvakt

Idag åt jag mat hos mormor och morfar, pannkakor, muums. Sen så var jag barnvakt åt världens sötaste charmtroll, Joel :) vi gick på en liten promenad, kollade på hästarna och så. Sen blev Joel så trött så jag gick hem med honom. Då tog han (observera vi) ett bad, jag tror att jag blev mer blöt än Joel.. Sen tittade vi på Byggare Bob och myste lite. Så jag kom hem för bara en liten stund sen, har varit ute med hunden och lockat på katten, hon är borta..
Nu ska jag tabort sminket sen gå och duscha, sen blir det väl film.
Over and out, peace! //Idaa

Joel åt pannkaka med hela ansiktet


Myspromenad i solen


Ett trött charmtroll

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0