Africa's future

Är det någon som kan något om Africa: framtidens kontinent? Jag, Madde och Linda ska skriva om det på geografin, men hittar ingen information, så vi har lite panik här!
Jag ska hälsa att Linda tror att hon har hittat ett trollstavsgevär och vägrar dela med sig till Madde.. Hm..
Och nu får vi tillbaka våra prov, HJÄLP! Fast jag klarade det iaf, det nöjer jag mig med.
Sen har vi prov i svenska, det kommer handla om Medeltiden.. Kul.. Och idag går jag länge, JIPPIE! Haha, gud vad jag kunde klaga idag..
Ikväll åker mamma till Sälen, och kommer hem på fredag med Sandra :D jag får förhoppningsvis sällskap av Malin så jag slipper vara själv (eftersom jag har ganska svårt för det..) och så måste jag leta efter katten, eftersom hon är fortfarande borta.. Så om någon har sett henne så hör gärna av er!!!

Vart håller du hus, tjockiskatt?

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0