Trötter

Idag var det en sån där lång dag för mig, men ändå rätt härlig.
På spanskan fick vi se resultatet från ett prov som vi gjorde för två veckor sen kanske? Eller en.. Sen så började vi titta på en film, La Zona heter den. Den handlar om ett rikt område och ett fattigt område, och på det rika området får inte de fattiga vara, men så hamnar dom där iaf. Så då blir det en massa tjorv osv. Vi har inte sett klart på den, det gör vi på måndag. Sen på svenskan tittade vi oxå på film, Tristan & Isolde. För mig är det femte gången jag ser på den filmen tror jag, så jag var rätt less.
När jag kom hem blev det middag på typ engång, sen blev det tvn+dator, och alla sitter som några lata saker här i soffan. Pappa sover!

Over and out, peace! //Idaa

Och juste, idag åker morbror+familj hem. Dom har varit i Thailand i två veckor, inte alls avundsjuk!

En bild på två av mina sötsaker, en gammal dock. Men whatever lixom!♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0