Tidigt, tidigt

Kan ju slänga in ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Nu står mitt alarm på 05.30..! För 06.58 går bussen in till stan, och 07.35 går bussen till Bräcke. Jag ska duscha innan jag åker, därför jag kliver upp så tidigt.. Jag kommer vara halvt död ungefär, för jag kommer säkerligen inte kunna sova på bussen till Bräcke.
Men som sagt, jag ska till Alexander, så då får vi se om det blir någon blogg överhuvudtaget. Om jag ska gissa så tror jag inte det. Vill helst inte hålla på med den när jag är med honom..
Så nu ska jag nog gå och lägga mig, titta på nån film eller lyssna på musik och typ läsa så jag blir någorlunda trött.
GNATT!

Kan ge en ego-pic' oxå, bara föratt lixom!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0