They have arrived!

För två veckor sen så beställde jag och Sile almanackor, sånna där som man själv får bestämma hur dom ska se ut. Och nu har dom kommit, och båda blev jättenöjda :) för vi, eller iaf jag, var rädd att bilden på framsidan skulle bli suddig och så, men det blev den inte :D
Jag kom hem för en liten stund sen, Sile håller på med maten, så medan ska jag plugga lite matte. Skulle ju lixom vara skönt att fortsätta få betyget som jag fick på senaste matteprovet på de kommande. Så då gäller det att ligga i! Sen när Alexander har kommit hit så ska jag tvinga med honom att följa med mig bort på Grönänge, för jag har redan kommit på vad jag har glömt, duktigt..
Men som sagt, nu ska jag plugga.
Over and out, peace! //Idaa


Såhär ser min almanacka ut!


Kommenterat av andra...
Postat av: Emilia

NAAAW :D <3<3<33

2011-03-15 @ 19:03:49

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0