Outfit

Dagen började lite roligt imorse; när jag vaknade och hade klätt på mig och skulle gå och sminka mig, så insåg jag att jag hade glömt sminkväskan hos mamma, haha, hur lyckas man? Så jag ringde i lite smått panik till mamma som kom förbi med den innan hon och Rolf for till jobbet. Tackar!
På tisdagar så börjar jag kvart i tio, så jag måste ta kvart i nio bussen, så jag är väl i stan typ fem över nio. Så när jag kom upp till skolan så satt jag mig där på bänken och väntade tills vi skulle börja.. Och när klockan är typ kvart i så får vi höra att vi inte har någon lärare.. Och nästa lektion börjar kvart i tolv.. ÅH! Liiite smått less blev jag faktiskt.. Menmen, dagen gick rätt så snabbt ändå. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, och sitter dessutom och hoppas på att jag har klarat mig undan magsjukan som går i min familj, och att min hals ska sluta vara tjock.. Men nu ska jag ta och plugga spanska, har prov imorron..!

Dagens outfit;

Väldigt enkelt, hade ingen ork till att leta fram nåt annat.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0