Ojdå

Känns som att det inte har blivit så mycket gjort idag. Spanskaprovet gick dååligt verkligen, på samhällen pratade vi om en film typ, på geografin försökte jag förstå mig på allt, men det gick inte bra. Och på svenskan och engelskan tittade vi på Hamlet, jag somnade faktiskt.. Eller ja, jag halvsov egentligen bara, men skönt var det.
När jag kom hem blev det till att kasta näsan i matteboken, bläää. Och efter middagen åkte vi till Svedestedt's föratt fira en sen födelsedag, mys.
Så nu kom jag nyss från en vaaarm dusch, så nu ska jag smörja in benen, sätta upp håret i flätor, packa till idrotten imorron, borta tänderna, sen lägga mig och se på Pirates 3..
GODNATT!
Ps. den som stör mig inatt kommer bli hemsökt i resten av sitt liv.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0