Lång dag

Trött som en toker, ont i ryggen som en toker. Jag har sovit på något konstigt sätt inatt..
Idag går jag sådär länge, från 08.15 till 16.40, och min buss går om 50minuter. Sen när jag kommer hem blir det ännu mer plugga, iaf geografi. Jag visste inte riktigt vad jag skulle plugga på igår, för jag hade tagit fel bok (jag tog med mig naturkunskapsboken) så då satt jag och läste igenom allt, och då fattade jag ju ingenting..
Och bara föratt det verkar som att det har lugnat sig lite med stormen här hemma så lär det ju börja igen när jag ska gå till bussen. Så håll ögonen öppna, ni kanske ser en flygande Ida!
Men nu måste jag borsta tänderna, borsta håret osv..
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0