Student

Min älskade har tagit studenten!
Dagen började med att jag åkte med Alexander's syster och hennes barn in till stan föratt göra lite ärenden, sen drog vi till Brunflo och åt, jag kan säga att jag åt av världens största sallad, haha, mätt blev jag iaf ;) sen så drog vi vidare till Bräcke föratt vänta på Alexander. Sen åkte vi till Sörbygden föratt fika lite och mysa :) sen igår kväll blev det en liten tripp till stan, sen hem, borsta tänderna, titta på film, få somna brevid världens bästa♥
Han ligger fortfarande och sover, medan jag är pigg, eller iaf någorlunda pigg. Tror att jag ska gå och pussa på honom så kanske han vaknar, hihi.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0