Ogräsrensnings-terapi?

Idag (och i måndags) har jag rensat ogräs hos farbror, och jag visste att jag skulle stöta på spindlar, men inte såhär många!! Och jag trodde väl att det skulle bli någon sorts av "terapi", (jag har ju så fruktansvärt svårt för spindlar, har en jättestor fobi för dom..) men det blev bara sämre tror jag. Det kryper i hela min kropp, det känns som att dom är på mig hela tiden, jag har (fortfarande) panik, på riktigt! Visst, nu framstår jag säkert som världens fjantigaste, men jag har alltid haft jättesvårt för spindlar. Deras ben, hur dom ser ut, att dom är vart som helst och är både stor och små, och det blev ju inte bättre efter jag blev biten av en dum spindel. Minns ni att jag hade (eller egentligen har fortfarande, men väldigt liten) en knöl på armen som var svullen och gjorde ont, det var från ett spindelbett!! Så usch och fy och blä för dom. Den enda spindeln jag inte bryr mig om är "lyckospindlar", den kan jag faktiskt sitta och titta på.


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0