Nationaldagen

Idag är det Sveriges nationaldag, och här i Dvärsätt firar vi det med "Dvärsätts-dagen". Det finns olika saker man kan göra, trekamp, hästridning, hoppborg osv. Finfint väder fick vi oxå, har gått omkring i shorts hela dagen.
Sitter just nu och stör mig på en nedrans fluga, funderar på om jag ska hamna på krigsstigen mot den.. Och så sitter jag och hoppas på att jag och Alexander åker till stugan i helgen, det skulle vara väldigt härligt. Saknar stället faktiskt, och det är mycket lättare att ta sig dit nu, eftersom man kan köra bil enda fram. Såatt förhoppningsvis så åker vi dit.
Men nu ska jag ta och skriva lite på geografin.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0