LOV!

SOMMARLOV!!! Så jättehärligt! Första året på gymnasiumet har gått jättesnabbt, vi var ju nyss i aulan och väntade på att bli uppropade? Jag har iaf fått känna jättefina människor, SP10e. Alla är så fina. Och så har jag lärt känna två underbara brudar, Madde och Linda, ni har gjort mina dagar!
Älskling är på väg nu, han åker från Sundsvall så det tar lite längre tid än vanligt. Menmen, det är ju fint väder ute så det gör inget.
Det kommer väl bli någorlunda klen uppdatering nu under lovet. Eftersom jag börjar jobba på måndag, sen blir det Göteborg och Iron Maiden, yran, vännerna osv. Och förhoppningsvis så kommer det vara asamegabra väder, så då vill jag ju inte sitta vid datorn.
Men nu ska jag sätta mig ute på altanen igen, med min bok!
Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...
Postat av: Sandra

Grattis till sommarlovet! Du kan väl uppdatera ibland iallafall, så jag vet vad du har för dig?! :)

2011-06-10 @ 21:49:16
Postat av: Ida

Okej, jag kan blogga för din skull! :)

2011-06-12 @ 20:43:23
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0