Check på första dagen

Har haft min första dag på sommarjobbet idag! Fast pågrundav det dåliga vädret så har vi inte haft så många spelare, en tapper gubbe kom och spela! Så det mest ansträngande jag har gjort idag var att torka av en bänk och koka kaffe, så ni hör ju min dag. Imorron ska det bli finare väder, så då skulle jag göra nåt med blommor. På onsdag är jag ledig, för jag ska jobba på lördag istället :)
Idag drar jag hem till mamma, och är där två veckor. Ska börja med sånt "schema" nu, brukar göra så på sommarlovet. Och nu är det inte länge kvar Iron Maiden, wihoo!!
Men nu ska jag nog ta och städa på mitt rum.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0