Burr

Mamma har fixat en ny design till mig, fänk you!
Det är jättekallt här i lägenheten, sitter här och fryser.. Det är inte nå varmare idag än vad det var igår, men det regnar inte iaf, tur för det. Och så ska det bli lite varmare längre in på dagen.
Imorron sätts våra betyg, och jag vet fortfarande inte vad jag har i geografi -.-
Och idag får jag förhoppnigsvis resten av grejerna till mitt bankkort, fast jag har dock inget ID än på ett tag tror jag, dom ska skicka iväg det imorron och det kunde ta upp till 14dagar.. Såå, jag får väl vänta lite till :(
Jag får dessutom se om jag ska vara ledig imorron. Tänkte fråga Ylva om jag kanske inte får jobba imorron oxå, plus lördag. För då jobbar jag in en dag. (hade tänkt jobba in två, midsommar och absolut sista dagen) Ja, vi får se vad det blir helt enkelt!
Men nu ska jag krypa ner under täcket en liten stund till.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0