Yes, I'm alive!

Jarå, jag lever. Jag har varit i stugan och där har jag inte tillgång till internet, kanske lika bra det.
Men som sagt, jag har varit i stugan. I tisdags så lekte jag pyroman, mohaha, sen staplade jag lite ved. Igår gjorde vi inte så mycket, åkte lite båt. Och idag åt vi frukost ute på bryggan, MYS. Sen så packade vi ihop det som skulle med hem, sen drog vi. IKVÄLL BÖRJAR JU YRAN, WIHOO! Så jag och Emilia åker in till Malin ikväll såatt älskling ska slippa åka till Dvärsätt på engång.
Jag och Sile har precis ätit klart, vi tog några mackor för vi blev så hungriga. Vi har varit på banken och fixat med mina pengar, alltså sommarjobbspengarna. Perfekt att få dom till yran.
På måndag åker jag tillbaka till stugan, och då följer förhoppningsvis Malin med, sen på torsdag kommer Alexander dit, och sen på fredagen så åker han och jag till Duved.
Men nu ska jag gå och packa upp mina saker tror jag.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0