Soptipp och familjmys

Jag och mamma följde med Tomas till soptippen föratt göra oss av med lite (eller ja, det var en del..) skräp, så efteråt så kände man sig inte så fräsh längre, tror dessutom att jag fick en väldans massa skräp i mina sår som jag har på mina händer, för ajaj vad det svider nu.. Efter det så for vi till Ove och Maj, och där var redan mormor, morfar, Anders, Hanna och Joel. Haha, låter nästan som en släktträff.
Appropå Joel så ska jag och mamma hämta honom imorron på dagis, sen antagligen ha honom en liten stund på eftermiddagen. Senare på kvällen så kommer älskling hit, äntligen. Och jag skulle ha hunnit klippa gräs oxå, hos pappa, om det inte regnar. Vi får hoppas på strålande sol imorron!
Sitter just nu och typ halvsover, blev helt plötsligt jättetrött. Vet egentligen inte varför, eftersom jag inte har gjort så mycket idag.. Så jag ska nog ta mig lite jordgubbar och sätta mig i soffan.
Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0