Sol och regn

Här i Dvärsätt är det både sol och regn, lustigt väder.
Sitter här i min ensamhet, pappa jobbar, Sile jobbar, (fast hon slutar typ nu, men är inte hemma förrens om en halvtimme typ) Alexander har åkt hem föratt jobba, Malin drog redan imorse, så då är det bara jag kvar här hemma.. Tråååkigt. Ska snart gå och städa på mitt rum, eftersom jag åker till mamma ikväll. Förhoppningsvis så åker jag till min älskade och saknade brutta Emma på onsdag. Bara inte mamma har planerat nåt annat. Och till helgen ville Emilia att jag skulle följa med på dans, men det får vi väl se om det blir så ;)
Imorron ska jag nog oxå fira Linnéa, tror jag iaf.. Får inte tag i någon, det är ingen som vill svara :o
Jag är dessutom less på att vara i Dvärsätt/Östersund hela dagarna, blää. Vill åka någonstans, vill åka till Sandra och Dan. Jag säger som Dennis; jag vill åka tillbaka till Göteborg! Jag vill göra nåt iaf..
Men nu måste jag nog gå och ta reda på mitt rum..
Over and out, peace! //Idaa



Kommenterat av andra...
Postat av: emma

vi ses på onsdag gulligull!

2011-07-11 @ 22:45:30
URL: http://emmamariialarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Imorron min pudding, imorron

2011-07-12 @ 21:43:31
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0