Målning och gräsmatta

Just nu sitter Sile och målar på altanen för fullt, pappa och Alexander håller på med våran gräsmatta (eller det ska bli en gräsmatta så småningom) och jag sitter här på altangolvet med datorn och ett korsord i knät, precis som det ska vara ;) haha. Nämen det finns inte så mycket mer att göra, jag ska ta över målandet sen när Sile ska åka och jobba. Sen ska jag nog hjälpa Alexander att städa hans bil. Sen ska jag nog få vara med Joel! :D
Och idag säger vi grattis till världens finaste Linnéa, som fyller 17 år. Saknar dig bruden!

Bilden är snodd från facebook. Det är hennes vän som har tagit bilden!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0