Varmt te och en hund i knät

Så fort jag satt mig i sängen igen så flög Lex upp här oxå, fast i mitt knä dock. Gohund.. Och appropå Lex, så gjorde jag ett tappert försök till att få Lex's ynka två hjärnceller att sammarbeta idag, jag skulle försöka få han att fatta var "rulla runt" betyder. Men mina armar och händer fick ta smällar.. Näe, han var bara intresserad av godiset..
Och idag på idrotten så åkte vi längdskidor, och jag kan ju säga att jag är inte gjord för det. Gosh vad stel jag är nu! Men iaf, imorron är det fredag och det innebär andra delen på np i matte, hjälp..

Men nu måste jag dra, ska packa upp varorna som mamma kom hem med nu och tända lite ljus, för vi ska mysfika lite!

Over and out, peace! //Idaa


Haha, han ser ut som en demon eller nåt, djävulen kanske?

Kommenterat av andra...
Postat av: Mamma

Gohunden <3

2011-02-05 @ 19:11:20

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0