Slööödag

Både idag och igår har varit grymt tråkiga, har bara varit jag hemma. Eller ja, hunden och katten oxå, men oj så mycket sällskap dom är :o hunden ligger i MIN säng och håller på att putta bort mig därifrån och katten jagar mitt lypcyl runt hela lägenheten.. Jag har försökt plugga idag oxå, men det gick sådär..
Igårkväll tog jag ett riktigt varmt bad med babyolja och massa skum! Hääärligt, det behövdes verkligen. Och sen blev det lite mys med mamma.
Men nu ska jag nog gå och duscha, (iaf om en liten stund) sen bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorron. Det kan bli ett problem..

Over and out, peace! //Idaa


Myshunden!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0