Rädslor

Jag har sånna här "vanliga" rädslor, som för spindlar och höjder. Men något som jag nog är ännu mer rädd för, det är när jag är själv hemma i lägenheten eller i huset, och att jag hittar nån som inte ska vara där, en främling alltså. Och när jag kommer hem, dörren är låst och jag vet att ingen är där så måste jag ropa hallå. Annars får jag typ panik. Och om jag sitter med ryggen mot en dörr kollar jag bak flera gånger..
En annan rädsla som jag alltid har, det är att någon ska ta tag i mina fötter när jag går eller står vid en säng. Jag hatar att så brevid sängar där man kan gömma sig under.. Haha, låter lite roligt, men så är det.. Så när jag ska gå och lägga mig måste jag alltid kolla under sängen.. Inte när typ Alexander är med, föratt då är det inte lika läskigt. Men varenda gång då jag är själv.


Sådär känner jag, fast när jag står brevid sängen.. Usch..

Kommenterat av andra...
Postat av: Alexander

men lilla älskling :/ <3

2011-01-14 @ 19:18:46
Postat av: Ida

Jag är inte liten :o<3

2011-01-14 @ 19:48:38
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/
Postat av: alexander

ne ja vet :D<3

2011-01-14 @ 23:00:16

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0