Jippie!

Onsdag = långdag för SP10e, går nämnligen till tjugo i fem. Så, så fort efter vi hade slutat så typ rusade jag till sjukhuset, föratt få pussa på Emilia och även träffa Felicia :) och förhoppningsvis få får älskade Miliz komma hem imorron!!! We like ALOT!
Sen for jag och Malin hem till Nike föratt fira henne, tjejen fyller ju 7år idag. Grattis till dig tjejen! Sen blev det till att gå till Grönänge för mig, en liten sväng, föratt hämta lite saker och hälsa på katten. Haha, myskatten som var övergo.
Men nu kan jag inte typ sitta här nå mer, har så ont i min rygg så det gör ont så fort jag sitter vid skrivbordet. Jag tror det är föratt jag sitter så konstigt när jag är på skolan..

Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0