Hihi

Nu blir nog mamma glad på mig, för jag har städat hela lägenheten. Hah, känn på den ni!
Hade sista delen av np i matte idag, gick väl sådär tror jag.. Efter provet så skulle vi ha haft värsta håltimmen typ, så några från klassen flörtade lite med våran geografilärare som gjorde så att vi fick sluta tidigare! Så när jag kom hem fikade jag, sen satte jag igång med att städa, och nu är det snyggt här hemma igen. Har en trött hund här brevid mig, och katten vet jag inte riktigt vart hon är, hon drog snabbare än vad man kan säga katt när jag tog fram dammsugaren. Hah, fjant..!
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli fem, för då ska jag gå till Tindra och Nike, föratt sen fara på bio med dem och mamma. Vi ska se Yogi the bear, i 3D ;)



Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0