Haha, klant!

Jag höll på att vurpa två gånger idag när jag och Emilia skulle lämna igen filmerna som jag och Alexander hyrde, där det är som mest folk dessutom! Inte nog med att jag flaxar med armarna som att jag vore en pingvin, utan jag måste skrika såatt jag tror att Umeå hörde mig. Haha, jag trodde aldrig att jag skulle sluta skratta! Det måste ju ha sätt jätte dumt ut..


Jag är som Bambi på hal is när det blir vinter. Kan inte gå utan att hålla på att ramla!


Kommenterat av andra...
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Anmäl dig gärna till Dagens blogg hos mig! :)

2011-01-10 @ 20:55:58
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0