Wihoo!

Då var vi igång med the extreme room makeover, jippie! Pappa och Sile har börjat måla där nu, så ska jag måla hyllorna imorron tror jag, så blir det väl en massa fix i helgen :D
Men iaf, denna dag har gått så otroligt segt, trodde aldrig att sista lektionen skulle ta slut.. Jag hade väl avlidit om jag hade haft spanska imorse, för då hade jag börjat kvart över åtta, men jag började kvart i tio idag istället.
Imorron på mattelektionen kommer vi få tillbaka våra Nationella prov tror jag, är nervös som en tok. Jag vill verkligen inte se pappret, utan bara veta resultatet. För jag tror inte att det blev nåt bra resultat om jag ska vara ärlig, känns inte som så iaf..
Tänkte bjuda på en (som vanligt eftersom jag inte har nån kamera och är för lat föratt använda mobilen) lånad bild på sötsaken Joel, där stuten som han äter är större än han själv!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0