Lab raport

Blablabla, låter det i mina öron. Vi hade en såkallad "labb" idag på naturkunskapen och nu ska vi tydligen skriva en lab raport om den. Men jag vetinte hur jag ska kunna göra det, eftersom jag och Madde fick inte till några resultat (allt är nålens fel!) och våran lärare förklarar som en treåring ungefär, så jag har ingen aning om hur jag ska göra..
Men iaf, just nu sitter jag på golvet inne på mammas rum (enda stället jag kommer åt internet just nu) med en hund vid fötterna som ligger och sparkar på mig och en katt som ligger i sängen och är allmänt tjock..
Kan berätta lite om min gårdag. Eftersom jag har dans på måndagar och inte hinner hem så käkar jag hos min systeryster och Simon, så då gick jag till affären och mötte Malin. Sen efter maten så skrämde jag ihjäl både Malin och Simon med några videor från youtube, och efter det är jag en djälvulsunge enligt Malin, men kul var det och se deras miner :) efter dansen så gick jag och Alexander till Malin och Simon igen föratt föra över en film till dom, det tog ca. 50 minuter (?) trevligttrevligt!

Men nu håller min svanskota på att gå sönder tror jag, så jag måste resa på mig!

Over and out, peace! //Idaa


Haha, min webcam failade lite idag, vet inte riktigt vad som har hänt? För jag har då inte rört nåt..?


Hihi, ego-Ida (a)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0