Hoppsan!

Här var det lite skrivet..
Men iaf, i tisdags satt jag med samhällen heeeela kvällen i princip och igår var jag med min älskade.
När vi kom hem så for vi direkt till mormor och morfar föratt äta middag där, och busa med mysJoel :') sen så vandrade vi hem med en pina till hund och så la vi oss och titta på film, kommer inte rikigt ihåg vad filmen hette, men den var helt okej. Handlade om Vitryssland under andra världskriget. Sen blev det till att följa med Alexander till bussen :( inte roligt.. Men iaf, förhoppningsvis så kommer jag träffa honom i helgen :) sen drog jag till pappa och Sile en stund föratt diskutera lite saker, sen drog jag hem igen och la mig i sängen typ på en gång, och så fort jag hade lagt mig så log hunden brevid mig, haha.
Och så idag, vi har inte haft en vanlig dag idag på skolan, utan vi har haft en temadag om drogor, väldigt intressant faktiskt. Vi har gjort olika saker och nu ska vi gå och äta, pannkaka, mums!

Over and out, peace! //Idaa
Och juste, Sandra är hemma igen, jippie!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0