Hey baby

Sitter nere på rummet i min ensamhet, pappa och Sile är uppe :o
Men iaf, i helgen blir det (hör och häpna) inte till att vara med Alexander, utan det blir en Miliz-helg. Vi ska göra något, bara hon och jag för en gångs skull. Känns som att det var årtals sen? Typ ut och käka eller nåt annat skoj :) så det blir nåt till att se fram emot! Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå på I-festen eller inte, beslutsångest!
Men nu måste jag gå bort till Grönänge för att pussa på katten och hämta lite papper.

Over and out, peace! //Idaa


Bilden är lånad av Emilias lillasyster Amanda som har tagit denna absolut finaste bild på världens finaste Emilia!♥

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0