Bläää

Blev ingen blogg imorse, satt med näsan i naturkunskapsböckerna, eftersom jag hade ett prov idag. Och det gick väl sååååhäääääääär dåligt ungefär. Nämen seriöst, jag typ improvoserade allt. Så jag var lagomt stressad imorse.. Men iaf, nu är det gjort, så nu kan jag fokusera på matteprovet som är på fredag och samhällen (som ska in imorron, så ikväll blire skrivning!). Och det där om att jag skulle planera saker och ting bättre och sluta skjuta fram läxor och sånt har ju gått sådär.. Jag skjuter fram i princip allt till sista sekund, det är för att jag är så dumt skolless nu så att jag vill bara sova. Om två veckor får vi ett efterlängtad och välbehövt lov. Tack för det!
Sitter just nu på golvet inne på mammas rum, men en colalight i handen (a) och så sitter jag och skrattar åt katten. Hon har gjort desperata försök till att komma åt korken till flaskan och mitt lypcyl, och hon har misslyckats varenda gång! Så just nu sitter hon och spanar på mig, det ser ut som att som smider onda planer.
Men nu ska jag typ gå ut med hunden lite.
Over and out, peace! //Idaa


Dagens bild fick bli på mina vackra brudar. Dock en gammal bild, men den säger så mycket♥


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0