Världens tråkigaste

Jag måste nog ha världens tråkigaste blogg.. Inget att skriva om, nästintill inga bilder, osv. Haha..
Iaf, kom nästan nyss hem från Duved. Väldigt fin var det, cermonin var uppe vid Karoliner Monument. Så det var väldigt fint. Sen så blev det tårta och fika ute på deras altan. Elisabeth och Daniel (dom som gifte sig ;) ) sov på Tott hotel, så när dom hade dragit så fanns det några tappra själar kvar. Så vi gick och la oss vid två.
Så som sagt så kom jag typ nyss hem, sitter just nu och tittar lite på tv, börjar bli lite hungrig dessutom.. Illa, för här finns det ingen mat.. Jag får masa mig upp till handlarn och köpa nåt ätbart..
Bilder från bröllopet kommer lite senare, när Alexander har kommit hem, för det är han som har bilderna.
Men nu måste jag ta och gå upp till handlarn.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0