Varför ska man vara frisk när man kan vara sjuk?

Ja, varför ska man vara frisk när man kan gå runt och hosta, snora, osv?
Blä, vad jag inte tycker om det här. Det känns värre idag dessutom, är mer tjock i halsen, mer hostig, mer täppt i näsan, mer ont i halsen. Ja, ni förstår?v Kunde knappt andas i natt, fastän jag använde nässpray innan jag gick och la mig. Som sagt, det ska bli intressant och se hur det går och dansa ikväll.
Sitter här i min ensamhet, Sile slutar nu så hon är hemma om en halvtimme kanske, borde gå och leta efter katten men jag ser några oroväckande moln ovanför mig. Ska vänta en liten stund till och se om dom försvinner eller om det kommer börja regna.
Imorron mina vänner, imorron börjar jag skolan. Läskigt vad 11 veckor har gått fort. Jag får väl hoppas att tvåan går lika fort som ettan gjorde. Men nu kommer jag inte ha någon Madde eller Linda :(
Fast jag och Emilia har räknat ut att vi kommer åka samma buss varje morgon till skolan, det gillar vi.
Men nu ska jag gå och leta efter katten.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0