Två gånger/dag i 1-2 veckor..

.. ska jag smörja mina fingrar.
Pratade ju med doktorn imorse, och hon skrev ut Betnovat åt mig. Den ska jag använda morgon/kväll i 1-2 veckor. Sen så köpte vi oxå Locobase, som är en väldigt fet salva som jag ska använda så fort jag har tvättat händerna, och så måste jag se till att inte vara fuktig om händerna. Så nu förhoppningsvis så ska jag få bukt på det här, orkar inte gå omkring med detta, som ni kanske har förstått?
Idag har vi inte gjort så mycket, varit till Krokom, mamma drog till skogen med Lex, jag har bråkat med Lex. Har dessutom ätit jordgubbar och glass, mums. Och nu tycker mamma att jag ska äta upp de jordgubbarna som är kvar, för dom kommer inte klara sig nå mycket längre. Ja, det är ju ett erbjudande man inte säger nej till, jag hugger in!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0