Onda fingrar

Åkte ju till HC idag med mamma, men det gick ju som det gick. Ska kanske inte skriva ut det i bloggen ifallatt det finns någon som tar illa upp, eller nåt? Så mamma ringde till Z Gränd och dom sa att jag skulle använda Hydrokortison, den 2%-iga. Jag har använt den 1%-iga länge nu, och jag tycker inte att den har hjälpt så mycket, om den skulle ha hjälpt som dom säger att den ska så skulle jag inte ha haft sånna sår som jag har haft ett tag nu. Just nu har jag verkligen jätteont på mina fingrar, det stramar, svider, kliar. Jag tappar dessutom skinn, jag kan riva bort väldigt mycket skinn. Man kan se vart mina sår var (fick lite av Malins salva som gjorde det lite bättre, det försvann ett tag), alltså där jag drog bort skinn, så jag kommer nog ha fina ärr när det blir bättre, om det blir bättre. Det gör ont att knyta ihop händerna och att sträcka ut dom. Så mamma sa att vi skulle boka en tid på HC i Krokom iallafall.
Jag skulle vilja visa hur mina fingrar ser ut, så ni förstår vad det är för sår osv. Men vet inte om jag vågar, med tanke på att det ser inte bra ut, det ser nästan äckligt ut. Så vi får väl se..
Men nu ska jag ringa till Malin föratt se om hon vill fika med mig och mamma.
Over and out, peace! //Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0