Första skoldagen, check

Kom nyss hem från staden. Egentligen slutade jag 11.25, men följde med Sile lite.
Första dagen har varit väldigt slapp, vi har bara suttit och lyssnat, och fått prata lite. Sen så slutade vi, haha. Imorron och fredag blir oxå slapp. Imorron ska vi på någon "jämtländsk historietur", eller nåt.. Vi ska iaf åka buss till fyra ställen. På fredag ska vi till Isakssonsvallen och spela brännboll. Sitter och kollar på mitt schema. Blev lite besviken över att jag inte kommer få ha samma lärare i spanska :( lite ledsamt eftersom jag tycker att den spanskaläraren jag hade i ettan (har haft henne tidigare oxå) är den bästa jag har haft någonsin, och tro mig, jag har haft ett x antal i högstadiet. Men jag får fortfarande ha spanska med Linda iaf, så då blev det lite bättre iaf.
Ikväll ska vi åka till min fina syster föratt fira henne och mig. Mysigt, jag har saknat henne. Eller ja, visst jag har träffat henne, men det är bara några minuter när jag stoppar in huvudet hos henne på jobbet.
Kommer ha mitt estetiska val på torsdagar, fick bild. Hade valt dans men fick inte det. Menmen, orkar inte hålla på att tjorva, överlever nog. Och så kommer jag ha mina i-val på fredagar. Först pedagogiskt ledarskap och sen rättskunskap. Jag ser framemot rättskunskapen!
Nu ska jag ta och leta efter nå jobb. Om någon vet någon som behöver en extraknäckare på kvällar och helger, säg gärna till!
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0